If I can touch the sky, I would risk the fall, just to know how it feels to fly.

Sitter nu i skolan och har inte gjort ett piss idag. Eget arbete och alla datorer var upptagna tills nu, kul för nu finns inte orken att göra något längre.
Ska snart ha kunder i massagen och sedan blir det att ta ett glas i stan med mina kära klasskompisar ♥

Har lyssnat på Alicia Keys- Like the sea, How it feels to fly och try sleeping with a broken heart det senaste dagarna. Dessa låtar är så frukansvärt fina, orkar dessvärre inte lägga upp låtarna här då skolans dator är helt knas.

Men vad har pågått i mitt liv det senaste dagarna då?
I tisdags blev jag hemma, febern spökade fortfarande från och till. Fick dock städat lägenheten och va härligt det är med nytvättade golv!
Igår började vi kl 10 med en redovisning därefter var det tacos i bamba. Det var nästan inga kunder inbokade i slaongen så Nathalie vaxade hela mina ben och det var gött att få det gjort, nu är man len och fin samt fit for fight i helgen ;) Engelska lektionen var inställ så jag var hemma vid kl 17 och unnade mig en sallad från Cactuz.

Nu sitter jag här och väntar på att mina kära vänner ska bli klara med sin redovisning så vi kan kolla om det finns något ätbart i bamba. Vilket det troligen inte finns!
Ikväll blir det lite plugg och kanske bio med mamma om jag hinner annars blir det bara vi och soft mys hemma.
Men lika trevligt det.

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0