I'll be alright.

Plugg plugg och plugg, det är ju bara 25 skoldagar kvar och vad jag vet har vi 5-8 prov kvar att göra.
Ingen av våra lärare gör sitt första år med att ha treor så dom borde ha lärt sig att planera lite bättre!!
Dock är detta inget jag kan göra något åt utan bara bita i det sura äpplet.
Ikväll blir det att läsa igenom Na-häftet i svenska så jag är förberedd för imorgon.

Men nu till dom mycket goda nyheterna!!!!

Jag fick mvg i vårt tema "från Lump till Haute Couture" och läste sedan att jag har blivit manikyrist!!!
Fattar ni eller!?!?!
Jag kommer få ett diplom och faktiskt kunna söka vidare på detta och även starta eget till hösten där jag kan jobba med naglar, helt ofattbart!!
Nu är jag så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! :):):):)

Imorgon blir det möte med jobbet så får jag även får reda på hur mycket jag kommer att få jobba i höst, hoppas på mycket! För det hade varit en sån lättnad och allt hade löst sig då!
Håll tummarna för mig mina vänner :)
(shit är så nervös inför svaret att det känns som om att jag ska söka nytt jobb och ska på intervju)

"Even if I end up broken hearted, I won't lie.
I don't wanna hear goodbye, but either way I'll be alright."



Men nu ska jag leta upp någon rolig prick att hacka på lite och försöka få i mig lite av den äckliga maten som är i bamba!

/LNK

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS till manikyren hörru! Det va du värd :D

2010-04-22 @ 18:00:22
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fasen vad gött med manikyren! congrats! dåvet jag iaf vem som ska få bli min favorit manikyrist när jag blir rik :P Lycka till på provet så ses vi at work!

2010-04-23 @ 06:43:05
Postat av: LNK

Tack detsamma Ida, det var vi gjort oss välförtjänta av! :D



hahaha självklart, kan fixa dom nu med om du skulle vilja Jessica!;)

2010-04-26 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0