All or nothing.

Ojojoj vad tiden går fort när man har roligt och mycket att göra!
Bloggen har änna kommit i sista hand nu när jag pluggar varje kväll och jobbet får bli min tillflyktsort från studierna på helgerna.
I snart 3 veckor har det varit hela kaotiskt i skolan och det är prov nästan varje dag numera, skulle inte sista månaden vara lugn och mysig??

Men en liten uppdatering:

Jag har sett filmerna:

  • "Draktränaren" som jag ääääälskar! Så underbar och mysig film, rekomenderas varm att ni ska se! ♥
  • "I love you Philip Morris" hade stora och roliga förväntingar på den, levde inte upp till några, den sög rent ut sagt.. trist!

Detta har även hänt:

  • Har nu två nya hål i min kropp som Siri har tagit på mig.
  • Haft en lång sovmorgon på 2 veckor.
  • Håret är nu uppfräschat och tänderna är kollade.
  • Malin bjöd på mat och trevlig sällskap i samband med hennes födelsedag♥
  • Har träffat Annie och Ingman ett par gånger och vi grillade även förra veckan ♥
  • Mamma, Mormor,Malin,Elliot, Farmor och Siri har hunnit att fylla år, GRATTIS till er!
  • Ätit färska räkor för att varva ner en kaotisk dag på jobbet.
  • Sjukgymnasten behöver jag inte besöka igen om inget skulle bli värre. Maj ut ska jag ta det lugnt och övningarna ska jag hålla på i ett par månader till. Mats sa att musklerna och lederna tog sån stryk att jag ska räkna med 1 års läketid innan allt är bra och strykan samt rörelsemomenten är helt okej.

Detta kommer att hända:

  • Har två Nationella prov i kurserna Svenska B och Engelska B denna veckan.
  • Extra Massage kunder på tisdag.
  • Tema prov på torsdag.
  • Möte med jobbet på fredag därefter jobb och jag ängnar även både lördag och söndag åt MQ. 
  • Nästa vecka som jag vet nu är det bara prov i Na i Engelska B, hoppas dom inte lägger in mer!!!
  • 3 veckor kvar tills Kiel ska få ett besök av mig! Lääääängtar!

Jag hoppas att det inte ska gå så här lång tid mellan uppdateringarna igen! Nu bör allt lugna ner sig annars hamnar jag snart i en koma!

Hoppas ni har en underbar dag i vårt härliga väder medan jag sitter inne i djävulens skola!

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0