It's the wrong time.

Natten gav inte mycket sömn men jag var nästan pigg när klockan ringde ändå, lång länge och funderade på om jag skulle till skolan eller inte.
Jag prioriterade mig själv och la mig om för att somna. Klockan ringde igen vid 9 och då la jag mig hos Metal och vi drog oss i en timma.
Efter frukosten fick jag ett ryck och hoppade på bussen ner till stan, fixade ett par saker, gick hem i regnet och nu sitter jag här efter att ha gjort klart ett av 4 moment i hantverksorienteringen.
Bilden visar en sak jag har fixat lite med idag, men mer än så säger jag inte.

Idag har jag iallafall fått igång matlusten igen, hoppas jag snart ska få upp energin också.
Humöret har inte förbättrats men paniken över hantverksorienteringen börjar successivt sjunka i och med ju mer jag får gjort.

Morgondagen börjar med Na prov i engelska B och avslutas i Hällevadsholm med att fixa Therese inför 3ornas bal.
Nu ska jag nog packa inför imorgon och ta en dusch och försöka mota bort illamåendet.

Vill bara tipsa er om en helt underbar låt som har gått på repeat hos mig i ett par dagar nu!
9 crimes - Damien Rice♥

"Leave me out with the waste
This is not what I'd do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse"



/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0