I'm no gentleman, I can be a prick.

Mitt liv är one big mess just nu känner jag, därav inget bloggande.

Men detta har hänt:
Jobbat
Ätit
Sovit
Myst
Umgåtts
Pluggat

Påskhelgen bestod av jobb och lite vindrickandes hos min morbror med gott sällskap :)
Nu har halva lovet gått och jag har hunnit jobba,tvätta, städa, besökt tandläkare och frisör samt firat min mormor som idag fyller år. Grattis Mone! ♥

Får väl gratta min mor som fyllde 38 i måndags också, grattis!

Jag älskar mitt liv just nu, jag vill bara låta min inre glöd komma ut och lämna lite brännmärken efter sig!
Bring me the bad boys and we will have a great time!
While they are feeling the burning heat and the taste of pain I will just laugh cause thats the way I do it!

Så ser mitt liv ut just nu och det som komma ska är plugg plugg plugg, middag hos Malin på fredag ♥, Jobb och kanske mys på lördag och sedan plugg igen!

Vill bara tillägga att Sirilak "Kattshampoo" - du är en underbar varelse som jag älskar otroligt mycket även om du får din fix ideer då och då! ♥

Nu blir det snart natten för min del, men har ni haft en bra påsk mina vänner?

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0