Era skratt ekar tyst i mitt huvud.

Jag har kännt mig lite tom den senaste tiden och idag när jag pratade med min underbara vän Pernilla kom jag på vad som fattas, jag är inte hel utan er.

Mitt hål i hjärtat skär av saknaden av alla PS-FLICKOR
!

Ert skratt ekar tyst i mitt huvud, era skämt skrattas det inte längre till och för mina ögon är nu er skönhet suddig.


Vi levde ihop i 3 år, andades tillsammans, skrattade tillsammans och grät tillsammans.♥
Vi har tagit oss igenom motgångar, prov, sorg, kärlek och vax-lektioner- men allt gjorde vi med glädje för att ha sånna vänner som er som man kan prata med om vad som helst, dom ställer man gärna upp för tusen gånger om och som alltid försöker få situationen till den bättre.
Ett av mina hittills bästa beslut var att börja plugga i Göteborg- tillsammans med er, ni fina fantastiska änglar.♥

Jag har tusen frågar till er, att jag inte ens vet hur ni mår eller hur ni har haft det sen studenten tar nästa knäcken på mig!!
Innan tomheten tar över mig helt måste vi ses!! ♥

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0