This is my life.

Heeej!
Jag skämms över min dåliga uppdatering men när man jobbar 10-20 och är ledig 1 eller 2 dagar i veckan så hinns det inte med några inlägg tyvärr.

Men mitt senaste liv i korthet:

  • Varit på förhandsvisningen av ECLIPSE och har sett denna underbara film yttligare en gång med min raring
  • Träffat släkten vid mysiga middagar
  • Varit på skara sommarland och bott billingehus
  • Spontanbesökt baden och överby med min kärlek Pom ♥
  • Tvättat bilen och kläder så fort tillfällen funnits
  • Klagat på grannar som spelat för hög musik in på nätterna
  • Haft väääärldens kvinnosmärta
  • Och har fått reda på väldigt glada nyheter

Förutom att jag jobbar som en tok ser jag en hel del filmer när jag kommer hem, tillsammans med min fina kille Adam ♥

Har tyvärr inte så mycket att skriva just nu då det inte finns något större att berätta, det känns jävligt trist.
Lika trist som deja vu'n jag fick förut när jag stod i kassan och plocka undan realager, fick bara en varm ilning över mig och insåg att: "shit nu är sommaren slut, vad fort det har gått- vad i helvete händer nu då?!"
Som tur är har jag lite att se fram emot det närmaste och lite oplanerade planer som fortfarande är hemliga, men ni kommer inte att bli förvånade när jag berättar vad som kommer att ske i mitt liv :)

Nu är det bäst att jag återgår till mitt jobb och hoppas att ni blev lite klokare av denna fjuttiga uppdatering ;)

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0