You are my life now.

Jaha ännu en vecka har gått, jag har tydligen tappat tidsuppfattningen helt?
Vet iallafall att vi förra lördagen firade brorsan som på måndagen skulle fylla 18, så det tillbringades lite tid i hällevadsholm för mig och min underbart snälla far erbjöd sig att tvätta bilen åt mig och dessutom fyllde tanken för mig- tack!!
Jag har fått upp mitt nya hemmabiosystem och beställt Iphone 4- prylbög eller vad du nu vill kalla mig, men så är det, vissa saker smittar av sig utan att man tänker på det.
Dagarna räknas ner till min och mammas resa då jag äääääntligen ska få träffa min man (och min fruga Chai)!♥
För att fördriva tiden tills dess har jag börjat med min drog igen som får mig att stänga ute allt och när jag väl inte läser är det det ända jag tänker på- jag har fått en väldigt stark deja vu-känsla av förra sommaren? 
Besked om hösten väntas det fortfarande på så ingen nytt där, saknar bara mina vänner otroligt mycket!

Imorgon ska jag och min käraste(som inte setts på 10 dagar) på middag hos Hanna och Robert i deras lägenhet i Kungsamn så till det har jag ikväll gjort en efterrätt, avslöjar inte vad ifall dom skulle läsa detta innan dess, haha.
Nej nu ska jag diska undan och sedan göra en nattmacka för att mysa ner mig i soffan med bok nr dos!



Tycker bilden beskriver mitt tillstånd rätt bra just nu.
Mitt hjärta brinner av så många orsaker, kärlek, begär, saknad, drömmar.
Samtidigt som sprutan symboliserar hur fast biten jag är i sagan och har varit i över ett år nu,
så tror jag inte att jag bara kommer kunna sluta när alla filmer är klara?
Detta har blivit en del av mig, en del av mitt liv.


/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0