You ain't a beauty but hey you're alright.

Vilken dag!
Sov 5 timmar i natt och 4 timmar natten innan och det visade sig tydligt idag, kunde somnat stående om det hade varit lugnt på jobbet!
Efter jobbet skulle jag byta lampan jag köpte på jula, jag nämnde något om det i tidigare inlägg. Tror ni inte då att lampfan var slut, min vanliga tur!?
Så jag flirtade lite med kille i kassan så han skulle försöka fixa fram två nya till mig från göteborg, ibland är jag bara för grym ;)

Just det, numera har jag 17.6 grader i min lägenhet och så var det hela förra vintern så jag tror inte på förbättring denna gången. Jävla fasithetsägare som är kyltekniker och inte kan höja värmen för oss, jag gillar värme, gärna 22+ inne :)
Men ska nog täta alla fönster så dom inte släpper in så mycket kyla, men det är ju ett helt jäkla projekt som jag undrar när jag kommer ha tid för?
Dessutom hittar jag varje dag nya skumma blåmärken? Vad fasiken är det här?
Har ett lång på armen, 3 prickar på insidan låret (ser ut som att jag har satt en gaffel där?) ett på vaden och ett på hälen?!
Känns dock att ovanstående saker är typiska i mitt liv haha så jag får ta det onda med det goda som alltid :)



Hoppas på att dagen imorgon blir fina fisken!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0