If a bird can sing with a broken wing,you'll learn to bend when the wind blows.

Vilken jävla röten dag. Vaknade och var jätte nere, ville verkligen inte gå ur sängen, ville bara vända mig om och önskade att du vore där för att hålla om mig.
Jag förstår inte varför jag mår dåligt idag, igår hade jag ju en underbar dag med Jessica på Ullared!
Handlade alldeles alldeles för mycket, som vanligt ;)
Tycker att den lyckan borde sitta i mer än under en dag, lyckan att shoppa är ju helt fantastisk :)
Hursom så har dagen iaf bara blivit sämre ju längre den har gått, den enda positiva är väl att den har gått relativt fort och jag slutade redan kl 18.
Hade tänkt vräka i mig en del av det berg av godis jag har i mitt skafferi ikväll till Eclipse, men jag är verkligen inte på humör för något? Det bästa är kanske att gå och lägga sig?

Här om dagen skulle jag gå in och kolla min P-tracker och ser då denna bilden:


Min första tanke är OMG! NEJ det här kan inte stämma,när?!?! hur?! VAFAN!?!?
Men så kom jag på att jag hoppade över min mens när vi skulle till London annars hade den prickat in dom dagarna precis, PUUUH! Jag blev ju helt kallsvettig haha! Men förutom denna lilla sak har Appen varit grym.

Ha en trevlig Lördag.

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0