One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.

Jobb jobb jobb, men inte idag, idag har jag varit ledig och inte gjort ett piss! Detta är min sista lediga dag innan julafton, så blir det yttligare ett 6-dagars pass att påbörja imorgon.

Tror att min mobil har skickat ut sms till min kontaktlista om att jag skulle ta sovmorgon så de ville jävlas tillbaka med mig, 6 sms (och med tanke på att min mobil plingar två gånger per sms var jag lille glad) 5 missade samtal och 2 besvarade (vilket jag knappt har minne av att jag har svarat på).
Men efter många om och men kom jag upp vid halv 12 ändå, trots det har mobilen gått varm i dag, varvat med samtal och sms.
Jag ska inte klaga dom dagarna mobilen är tyst för det här börjar bli lite jobbigt haha, jag vill bara ha en lugn och tyst dag för mig själv.

Just nu går ju en grym film på tven- Gladiator! Såg den i söndags med Fredrik så det känns lite trist att se den knappt en vecka senare igen men men.
Dessa härliga låtar har spelats ett par gånger för mycket idag, ihop med att jag har skrattat mig själv till tårar 4 gånger, härlig fredag :)
Älskar den ljuvliga lycka och stämning jag har hamnat i, allt känns så förbannat lätt- lovely!
Nine Days – Absolutely (Story Of A Girl)
Plain White T's – A Lonely September
Better Than Ezra – Desperately Wanting

Var hos Annie och Martin i tisdags, var skönt att träffa dom igen och få prata av sig!♥ Måste verkligen ta tag kragen och ses oftare, suck va dåliga vi blivit på det!
Nu ser jag för första gången på många många år fram emot julafton, ska bli så mysigt att träffa alla igen och att dessutom inte ha någon som svansar efter en iår, gillas!

Ska nog snart stänga ner för idag, i helgen finner ni mig återigen där jag hör hemma, på MQ med mina giiirls ♥
Får se vad helgen har att erbjuda, har ännu inga planer men sånt kan ju ändras fort, hoppas ni får en mysig helg i snön :)

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0