It's all coming back to me.

Eftersom att jag inte gillar kaffe så kan jag ju inte bjuda på Gevalia när jag får oväntat besök, vad ska jag bjuda på ist då?

Jobbade ju på MQ med mina giiirls idag och det var helt underbart att vara tillbaka, att vara hemma.
Fick dock hjärnsläpp det första jag gjorde i kassan, men 5 sekunder senare så var jag på track igen, lovely!
5 timmar skulle jag bara jobba men dom flög iväg och plötsligt så var kl 4 och jag skulle möta upp mitt hjärta för en sväng på Torp i jakt efter en nyårsblåsa! Hittade dock ingen så jag får väl vara klädd i bara Adamsdräkten den 31 haha.

Hade min nya kavaj från Zoul på mig, 599 kostar den- looove it!
Gööör härlig, dirty white/lila/brunsvart i färgerna, åh den kommer vara så fin till sommaren med när man är lite mer gyllene i huden också :)

Är sugen som fan på att se Harry P innan den slutar gå i Ua, någon som vill göra mig den stora äran att gå och se den med mig? (a)

Nu ska jag se vad den här Lördagen kan ge, lite sugen på en rejäl filmkväll med MASSOR av godis, hihih "ovanligt" för att vara mig va? ;)

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0