Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.

För att citera en god och vis man "What a day, what a day" haha :)
Jag har nästan legat på golvet och kippat efter luft samtidigt som tårarna har runnit ner efter mina kinder så som jag har skrattat idag, det är en fröjd att jobba på MQ!

Detta bör ju förklara hur min dag har sett ut:
C: vet ni om Jay kommer på rundtur sen?
M: Njaa tror inte det.
C: trist, isf hade jag gärna packat upp ett par G-star kalsonger som han hade fått prova för oss, vi måste ju liksom vet hur dom sitter på och så, kan ju modellinventera bort dom sen eller så pröjsar jag dom.
N: men C då, som du säger! Så snygg är han inte haha!
C: neeej men han har liksom det där, ufff.
M & N: hahahahaha
C: men vi måste ju lixsom se om det är någon resår i dom och känna lite på kvaliten med, se passformen på kroppen och så kan han ju snurra ett par varv.
M & N: Hahahahahahahahahahahahaha

C: det där har du gjort bra Nathalie, en riktigt baddare!
N: haha ja ibland så lyckas man rätt okej.
C: jaa nu får vi sluta stirra här och gå ut och göra någon nytta!
C: Nathalie, kom nu.
N: Ha, vad sa du? Jag kom liksom in i min egna värld... hahah

Vilka underbara kollegor jag har, älskar er av hela mitt hjärta! ♥

Tänkte åkt till min bästa vän idag men orkar inte köra i detta väder, suck vad jag ogillar snö!
Så det får bli en film och popcorn, är på riktigt myshumör idag så kom om ni vill kramas, jag har så det räcker och blir över till alla :)

Hade idag på mig min grymma t-shirt jag fann för 69 spänn på Ullared!
Rebel without a cause- James Dean ♥
Avundsjuk Siri? ;)

Btw, jag vill verkligen verkligen ha en Barbie Ken i vuxen storlek som jag kan klä! Vi har fått in så mycket fint på jobbet och jag går och fantiserar om alla roliga kombinationer jag hade kunnat klä honom i och hur fin han hade blivit! Ingen som vill ställa upp som docka? haha

Dags att sätta igång filmen, det måste bli en tidig kväll, har rätt mycket sömn att ta igen efter denna helgen.

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0