I try to run but I don't wanna ever leave.

Sena nätter och tidiga morgnar är ingen bra kombination när man kör att 6-dagars pass under årets mest stressiga period.

Startade med ett personalmöte på Eurosko 8.30 imorse för att sedan mellanlanda hemma innan jag började jobba på MQ kl 12, fick schema för våren och vad det känns skönt att få lite rutin i livet igen, att veta att varje jämn helg är jag ledig (om jag inte jobbar på MQ då vill säga). Sedan fick vi även varsin julklapp som vi tyvärr inte får öppna fören på julafton dock haha, men mina chefer är för söta :)

Men hur som är humöret på topp och jag lever loppan som sagt haha ;) Har inte hänt något nämnbart på varken jobbet eller hemma förutom att 2 kollegor har sagt att jag strålar, haha  och hur ska jag tolka det då?
Visst jag är superglad osv osv nu men skiner mitt harmoniska inre lugn verkligen igenom så tydligt eller är det andra orsaker som påverkat mig lite extra senaste veckan? Blir lite nyfiken vad det kan vara som får andra att reagera på mitt humör, för jag ser då inte att min hy glänser haha ;)
Bara måste säga att Pensionärsjävlar var KICK ASS bra igår också! :D haha

Det väntas besök så en dusch kan vara behövlig, blir nog en lugn kväll förövrigt för jag måste verkligen komma i säng tidigt ikväll annars är jag dödens!


/LNK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0