Hon har fickorna tunga av kärlek.

Jaha, det är visst julafton imorgon?! Vad fan hände med hela 2010, det försvann på ett ögonblick?
Ska bli skönt att vakna upp ensam imorgon, ingen att byta en morgonklapp med, ingen att gnabbas med i duschen eller under frukosten. Fan vad jag trivs bra som singel.
Ska vara hos min far vid 11 imorgon så ska vi alla ta en promenad och dricka glögg vid sjön innan alla bestyr sätter igång, jag har iaf planer på att bli kanon rund om fötterna, så mycket enklare att slappna av och stänga ute all skit!
Juldagen ska spenderas hos min morbror och för första gången ska en del av den nya familjen från växjö fira jul med oss, mysigt!

Jag är så trött på alla griniga kunder som blir förbannade över att varorna är slut 1-2 dagar innan jul, konstigt, hur fan tänker ni liksom!? Vill man ha något specifikt får man vara ute i god tid för att vara säker att man får tag i det.
Så nu efter ett par skitdagar med stressiga jubelidioter till kunder så ska det bli skönt att vara ledig i två dagar innan all jävla mellandagsrea börjar! Sedan blir det jobb till nyår, kul att man är ledig något när alla andra är det, eller nej just det ja jag jobbar ju varenda dag! Glömde nästan det. Jag ser glatt framemot vad 2011 har att erbjuda! Detta året har varit händelserikt men mycket har varit totalt uppochner!

Nu ska jag slå in ett par klappar jag införskaffat för ett par familjemedlemar, fan vad jag är snäll asså som har sprungit runt med alla idioter på Torp efter att mitt arbetspass vart slut.
Men under tiden ska jag ta mig ett glas vin och sätta igång motsattsen till fucking julmusik- hårdrock!

Så jag får väl önska er en sån där äckligt god jul.




/LNK






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0