On the wings of the angels I'm saved by her love.

Kom på mig själv undra hur fan jag kom hem? Allt bara gick förbi i ett ögonblick och jag gillar inte sånna stunder då jag inte är närvarande och abslout inte när jag kör- undrar ifall jag ens är uppmärksam på omgivingen vid dom tillfällena? Väl hemma satte jag direkt igång och städade mitt lilla hem, hur fasiken kan jag röra till allt utan att knappt vara hemma?

Har haft en ok jul, bland topp 5 tror jag. Agerade frisör på juldagen för min morbror, klippte och färgade håret på honom, mycket manligt! ;) Efter det hämtade jag upp Therese och vi drog till Höga C där vår kollega Patrik spelade med sitt band Seconds Fly, mycket duktiga killar må jag säga :)
Lite mat på pingvin blev det innan vi drog hem, taggade inför arbetsdagen tillsammans på Eurosko. Så en lugn jul med lite alkohol har äntligen passerat, nu blickar vi framåt till löningen i februari då allt detta är över!

Jag har sovit så frukansvärt dåligt som senaste nätterna, haft mardrömmar och tom vaknat upp gråtandes 2 gånger på en och samma natt? Jag minns knappt drömmarna men vet att dom är obehagliga för känslan av rädsla finns ofta där när jag vaknar. Så idag har jag inte varit på mitt strålande humör, kännt mig lite smått hänging och nere. Monica tyckte jag kändes varm så efter Therese rekommendation gick jag bort till hälsokost och köpte Kan Jang, hoppas skiten fungerar för jag har liksom inte tid för att köra en repris från förra året i mellandagsrean, då hade jag feber, rygg-och axelproblem, huvudvärk, förkyld och vääärldens mensverk, inget jag någonsin vill jobba med igen. Kunde knappt stå på mina ben och fick hålla i mig i kassan för att inte ramla ihop när jag nös eller fick kramp, kan ha varit bland de värsta dagarna i mitt liv.

Man kan inte jobba på Torp i den torra miljön utan att håret står ut som man fått en stöt, så minsta påse eller vara får mitt hår att bli superelektrist, en titt in på Bellbox och ut kom jag med en toppenprodukt från Goldwells silk serie- supernöjd :)
 

Är så trött på allas tjöt om nyår, jag skiter blankafan i vad som sker. Antingen hamnar jag hos min morbror med vänner eller hemma själv och tror mig valet där är svårt då jag hatar högtider!
Och dessutom fyller jag ju snart med, funderar på att inte fira den alls? Varför fixa och dona när inget blir bra ändå, skulle ju liksom inte vara första året alla skulle svika heller så varför bygga upp förväntningar när dom bara går i kras?

Imorgon finner ni mig på MQ 12-19, precis som idag men hoppas verkligen dagen imorgon blir bättre och att humöret blir på topp igen. Gillar inte att vara kort mot kunder som är trevliga (även om dom är ytterst få), så vill jag ändå kunna ge ett leende utan att det ska behöva vara påklistrat.
Förutom griniga kunder är jag mäktigt trött på kunder som flirtar och stöter på mig, OMG ger er!
Visst var det kul i början, men nu kan inte ens den snyggaste kund få mig ur balans genom att blinka med ögonen- så trött är jag på det, för det sker ju inte en gång om dagen heller om man säger så.
Usch jag bör inte klaga egentligen, för så bra ser jag inte ut men att bara bli dömd för utsidan är inte heller kul, att känna att man hela tiden måste se bra ut.
För vem då är min fråga!? För allt handlar väl om hur man själv mår på insidan och känner själv för sin utsida?

Med det sagt ska jag ta mig en bit mat och mysa med min kärlek innan kvällen blir tidig.

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0