You make me smile.

Idag har jag varit lycklig, sprudlande av glädje och skrattat så leendet gått upp till öronen. Sånna här dagar är för underbara!
Jag har så himla härliga människor i min omgivning som får mig att må så fucking bra, har svävat på moln precis som när man är nykär, vilken underbar och unik känslan det där är.
Men jag är singel och trivs just nu otroligt fint med det, men oh den där känslan när det pirrar i magen är något man bara kan älska.

På tal om singel, oh jag pratade med en kickass snygg kille i lördags, typisk hårdrockare (långt blont hår) slitna jeans och en niiice skjorta, kollade på honom hela kvällen så jag var ju bara tvungen att gå fram till honom oh mama!
Fan hårdrockare är snygga!!

Men lite kort om min helg:
Fredag: mat och mys med Eclipse hos min far ♥
Lördag: Drog till A6 och Ikea för lite mat och shopping innan vi åkte till Jönköping för att kolla på PRETTY MAIDS, hamnade lääängst fram och efteråt frågade jag runt och fick tag i en kille som var med bandet på turneringen så jag lyckades fixade in mig och Kenny BACKSTAGE så vi fick träffa alla, det bjöds på öl, pratade med dom(var jäävligt trevliga och ställde frågor, borde det inte vara tvärt om?), tog kort och givetvis fick vi autografer!!
Detta kan vara något av det häftigaste jag varit med om!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Var inte hemma fören halv 5 så Kenny ringde och väckte mig kl 15 haha soooft söndag!

Haaaan är bra fin!


Söta killar :)


Som ni ser hade jag en AWESOME kväll! ♥

Nathalie på dunderbart humör :)


Hoppas er helg var kanon, även om den aldrig kan toppa min ;)

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0