Now I'm strong enough to live without you, strong enough and I quit crying long enough.

Det känns som om att inget vill gå min väg just nu, förutom att jag fick mer lön än vad jag räknat med. Detta försvann dock den sekund de kom in! Tanken var att jag skulle fått besök imorgon och kenny skulle hämtat upp mig på lördag för chill och söndagen skulle spenderats med pappa. Meeeen nej, jag får inget besök, Kenny kommer vid 6 och hämtar upp mig, lördag åker vi till torp och hämtar fru Kallin för mera chill . Söndag??? Pappa ska vara på möte hela dagen så jag lär varken få se röken av honom eller någon middag. Vet ännu inte hur jag ska ta mig hem men stackars Kenny lär väl få göra de.
Just de, sedan på något vänster ska jag hinna med att få nyckeln av M och lämna den till min mamma som ska sova hos mig lör-sön?
Jag som ville ha en bekymmersfri helg, att inget vill gå min väg för en liten stund?
Det ända positiva jag kan finna är väl att min pärla Pernilla började ställa frågor till mig och så visade det sig att hon gjorde en header till bloggen! Den kommer inom kort! :)
Tusen tack hjärtat!

/LNK

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men söt du är då :) KRAM.

2010-02-25 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0