Du håller mig kvar i nått jag lämnat för längesen. (OBS obehaglig bild)

God morgon folket!
Hade en sån undlig dröm inatt. Jag drömde att jag satt på reginatåget med mina gamla klasskompisar och martin var med, det var sommar ute så jag var halvnaken???
Efter många om och men bestämde jag mig att jag skulle hoppa av på Östra, som såg ut som munkedals station och vips så stod min tv med sitt stativ på perrongen. jag började bära tven och Martin som surade vill inte hjälpa mig så han gick ett par meter bakom utan att säga ett ord och när jag kom fram till något konstigt hus försvann han som ett spöke och sa tack?
Jag brukar drömma om vargar, att bli jagad och årstider men den här drömmen år nog det konstigaste jag drömt detta året!?
Jag tror att alla drömmar har något med det undermedvetna att göra, att dom försöker säga oss något. Men denna dröm kan jag inte tyda.

Igår fick jag äntligen beställt min kalender, åh vill att den och mina smycken ska ska komma nu! ♥

Ikväll kommer min morbror och hämtar mig så ska vi till torp en snabbis, enklare för mig att göra mina ärenden när det är så lite folk som möjligt, imorgon kommer det vara knökat! Åh vad jag vill jobba, det är så kul när det är lönehelg! Jag hatar mig dumma ankel! Jag saknar mitt jobb olidligt mycket, det är den enda plats som jag just nu känner mig riktigt hemma på, min lägenhet påminner för mycket om minnen jag inte vill bli påmind om.
Jag drömmer om en framtid som glömmer, jag drömmer om en framtid utan dig.

Jag ska antagligen stanna i Hällevadsholm till söndag (har inte varit i h-holm så länge sedan julas) och eftersom att fru Kallin har med datorn ner till Småland blir det nog inget mer inlägg från mig idag (eller imorgon för den delen).
Men nu ska jag inte hoppas för mycket för i mitt liv det aldrig något som jag tänkt mig, men helgen kan sluta bra. Om inte så har jag blivit bortskämd hos min bästa vän iaf och jag ska se på Ellen när jag kommer hem till Kenny! Han spelade in Ellen när Rob var där för jag jobbade då, attans, men som tur är känner Kenny mig så väl att han inte frågade utan bara spelade in de för det är ett avsnitt jag kan se om och om och om igen!
Kenny och Therese var i Las Vegas under min födelsedag (skitungar dom kunde tagit med mig) men där köpte dom de bästa presenterna jag fått på många år, en Affliction t-shirt med vingar längs med ryggen och en hel bok om mannen i mitt liv, yes du vet svaret, Robert Pattinson!  ♥

Denna dag är jag rätt seg så det blir nog Melissa Horn som spelas i högtalarna!

Tänkte slänga in en bild på hur min skadade ankel och fot ser ut, men jag VARNAR er, det är äckligt!!
Svullnade på foten börjar gå ner men mina tår, ankeln och benet är fortfarande svullet, men det kunde ta upp till 8 veckor innan detta skulle gå ner, så mina högra skor får stå i hyllan ett tag till haha. Inte för att jag ens skulle testa att få på mig dom då smärtan skulle vara olidlig!

Jag har blåmärke på insidan foten och även uppe längs med benet, det är helt otroligt va starkt man ser vart ledbanden fäster!

Jag hoppas att ni får en trevlig helg och att min bild inte äcklade er allt för mycket!
/LNK

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fy tusan!!! Din fot var inte att leka med.

2010-02-26 @ 18:57:32
Postat av: thäräs

fyfan, sånt här får du inte lägga ut om thäräs ska kunna läsa din blogg!!! usch va jag tycker synd om dig pom<3

2010-02-26 @ 20:27:17
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: En släkting

Tjena bruden. Hoppas helgen va ok i h-holm för dig.

Håller tummarna för att din fot snabbt ska bli bättre. Yeaa!

2010-02-28 @ 19:00:53
Postat av: LNK

"en släkting": hahah den skönaste helgen på länge trots mitt illamående! Tack för att service! <3



Pernilla: nej du verkligen inte, du förstår nog vrf jag skippat skolan va?



Thäräs: hahah sorry Pom men jag varnade i rubriken ;) Kommer du och hälsar på mig i veckan? :)

2010-02-28 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0