I don't wanna waste the weekend.

Jag vaknade 4 imorse av sånna jävla menssmärtor, kunde ju inte somna efter de så jag gick upp vid kvart i 5.
Är ganska trött nu efter ett hårt pass med religion haha.
När jag gick till spårvagen som skulle ta mig en bit på vägen hem hörde jag fåglarna kvittra och jag blev glad och varm i hela kroppen, har saknat som små underbara liven :)

Vart hos sjukgymnasten också, fick lånat hem någon skummgummiplatta jag ska öva balansen på :P
Dock är det as jobbigt och jag får ont i hela benet, men jag vill kunna dansa snart så vad gör man inte?

Nu ser det ut som att jag ska till Hällevadsholm och spendera lite tid med min far och bror, sedan kanske det blir en tur till lysekil.

Hoppas på att komma hem tidigt imorgon och hade tänkt se Green Zone men så sa Emil att Alice i underlandet ska visas på saga så nu har jag beslutsångest?? hahha tänk att få beslutsångest för att välja en film?
Patetiskt, det värsta är dock att jag har lovat mamma att se Remember me med henne, annars hade jag gått på
den!♥

Idag kör jag gladögon från och till, märkte imorse på lektionen att jag inte såg till tavla! PANIK fick jag, har aldrig haft så dålig syn innan, men jag var bara trött! Får dock huvudvärk när jag läser mycket eller kolla på tv, då överanstängs ögonen, speciellt mitt vänstra.


Men såhär ser lilla Lie ut idag :) Linnet och skärpet är vårnyheter från butiken :) Gillas mycket!


Men nu ska jag ge lägenheten en genomgång, så skön att komma imorgon när allt är rent!

Sedan dra jag mig norr ut så ha en trevlig kväll!

/LNK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0