I'm okey, I'm just fine, it's only a papercut.

Var hemma runt 5 igår och fick kört ett par maskiner med tvätt, så gött!
Kollade på DH & CT, mys ♥
Kände mig lite hänging och trött igår kände att en förkyldning var på gång.

Vaknade i morse av att jag var tät och febern hade kommit. JIPPI!
Ska nog vara hemma imorgon med för jag måste vara frisk till helgen, kan inte sjukskriva mig när jag ska jobba första helgen på nästan 2 månader!
Har dock fått läst lite i min engelska bok som ska vara klar till måndag, bara 200 sidor kvar. Stor suck!
Tur att jag har någon som pysslar om mig idag :)

Nu ska jag snart trycka i min lite mat sedan blir det meeeer glass :D

Hoppas ni mår bättre än mig och får en goo kväll.

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0