Lost in a fairytale.

Hallå min vänner!

Jag har haft rätt mycket att göra därav inga inlägg, nej nu ljög jag haha :)
Men jag har inte funnit känslan av att dela med mig av min vardag till er.

Det som har hänt i korthet:

Jag har fått min underbara kalender, så snygg blev den! ♥
Framsidan- The lyrics of my life.

Tårarna rann i skolan av glädje i tisdags, har så kul med er härliga tjejer!♥

Adam har varit här, han såg på Eight below och jag gjorde en läxa (tur, annars hade tårarna runnit, extra känslig innan lingonveckan) hahah men det var kul att ha honom här, han slängde även ihop någon köttfärsröra åt mig. Gulligt gjort och dessutom gott :)

Jag har en helvetes (BARA FÖRNAMNET) mensvärk och NUMERA panik!
Igår såg jag det första 10 sekunderna av Eclipse trailern men fick hålla mig ifrån ett utbrott, ville ju inte skrämma Adam haha!
Men idag släppte dom HELA!!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, jag kan INTE hålla mig till 30 juni!
Jag skrattar och gråter, har ånget och panik! Jag känner en känsla av lättnad och samtidigt sån otrolig abstinens!!!!!!!
jag må vara en tönt, men hej jag står för det och diggar det stenhårt!

Jag hittade inte hela trailern, men det var bara en timma sedan den kom ut, men här får ni smakprovet jag såg igår!



Åh jag är så kär, mitt hjärta har inte slagit såhär hårt sedan jag fick biljetterna till midnattsvisningen av New Moon!
Om inte att snacka om hur hårt och ont det gjort när hjärtat slog när jag såg New Moon de 5-6 första gångerna haha!

Nu ska jag dansa (som en dam med höftproblem) av lycka ut i köket och fixa ihop någe käk!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0