Hon har fickorna tunga av kärlek.

Nu har jag kommit hem till min kärlek som är överlycklig att ha mig hemma igen, känns skönt på något sätt att ha någon som är beroende av mig.

Men nu till helgens händelser:

Jag käkade hos pappa ifredags och drog ut till Lysekil för en väldigt trevlig kväll med Adam, Ola och Laggan.
Lite väl fort gick det väl hem, farligt att köra i mörker med Bruce på högsta volym.

Lördagen var så härlig!
Skulle försöka bättre på min fula fejja lite och då ringer, min bästa vän och morbror Kenny! Galet kul!
Han ville ge mig en sak och jag tackade då inte nej då den passar ypperligt i min lägenhet!
Så jag styrde flaggskeppet mot Uddevalla för att öppna lägenheten för kenny med en öldrickandes pappa vid min sidan. Han skrattade och sa att han aldrig hade lyssnat på Bruce så högt i bilen.
Sedan drog vi oss till Hällevadsholm, hämtade upp min bror och åkte till Hamburgsund. Där hälsa vi på min farbror Nesa, hans fru Mia och mina två kusiner Justus och Elliot, samt deras senaste familjemedlem, Jackson!


Mia, Jackson och Elliot

Helt plötsligt fick min bror för sig att han ville hem så jag fick vara snäll och köra hem honom, gör ju inte mig något :)
När jag kom tillbaka blev det mat och mys till melodifestivalen. ♥
trevligt att träffas och faktiskt kunna prata lite utan att det är 100 saker som ska göras!

Kom i säng vid halv ett men satte igång ett par gamla sköna skivor som gav så många minne nya liv igen.
Somnade nog inte fören vid 4, dock efter ett par samtal där det fanns både positiva och negativa saker att hämta.

Har sovit så dåligt inatt och vaknat flera gånger men eftersom att musiken gick i bakrunden somnade jag relativt snabbt igen.
Vaknade till Tomas Ledin- En del av mitt hjärta ♥
Åt lite frukost, middag och nu sitter jag här efter att åkt tåg från Hällevadsholm, vilket jag inte gjort på något år!

Ikväll blir det väl att försöka plugga lite och greja med skåpet jag fick.

Hoppas att ni har haft en mysig helg för det har verkligen jag haft! ♥

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0