Is it love that you want or just the thrill of the chase?

God kväll kära vänner!

Jag beklagar för den dåliga uppdateringen som har varit men veckan har vart fullbokad med besök, plugg, tvätt och framför allt trötthet från min sida. Har inte varit så här trött sedan i julas då skolan och jobbet varvade varandra så jag knappt hann somna innan klockan ringde!

Men veckan i korthet:

Långa dagar och nätter!
Inte gjort något större i skolan än suttit på röven och tjötat.
Fått min studentmössa!♥
Hämtat New Moon dvdn och äntligen fått sett filmen i grym kvalitet!♥
Haft besök av Adam och Mamma.
Lärt mig vad en "frysning" är :)
Pluggat och fått mvg på AB teorin, så ska det vara!

Idag har iallafall jag varit hos min föredetta "svärföräldrar" och hälsat på en sväng, var 2-3 månader sen jag träffade dom.
Kändes jävligt undligt, från att regelbundet träffa dom (till och med bott med dom i ett halvår) så finns dom inte i mitt liv längre :/
Det skar allt för hårt i hjärtat så jag åkte så fort jag kunde.  :/

Sedan hälsade jag på Maddie och EmmyKlinik Pangea, därefter handlades det in mat.
Vi käkade räkor och kollade på New Moon, supermysig kväll! 
Trots detta hade jag hellre delat sängen med någon annan i natt än mamma.

Har även blivit helt förälskad i Jason Derulo's album!
Fate let me see how they say every tear has it's reasons
Every smile has it's own season, never once thought
You would be this triflin but o I was blinded...

I morgon (lördag) skulle jag vart till min andra hemstad, götet, men jag ska nog bara ligga hemma och sova, har så många timmar sömn att ta igen!
Dessutom ska jag försöka att plugga och bara slappa för sen jobbar jag 3 helger i rad innan jag är ledig.
Ska dock bli underbart att komma tillbaka, men det tar både fysiskt och psykiskt på min kropp att aldrig vara ledig, jämnt vara i farten till och från götet, plugga, städa och jobba.
Trodde jag skulle få lite mer fritid som singel men det är inget jag har märkt av, inte än iallafall så jag hoppas på förbättring på den fronten!

Nej nu ska jag gå och lägga mig bredvid min mamma, hoppas att hon inte klänger allt för mycket haha ;)
Sov bäst mina raringar!♥

/LNK


Kommentarer
Postat av: clement

jadu frysningar är inget o leka med ;)

2010-03-20 @ 16:54:06
URL: http://nathalieclement.blogg.se/
Postat av: LNK

oh nej, det är farliga grejer det! :D

2010-03-20 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0