Som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus

Slapp helg med film och massa godis, gött!
Somnade kl 6 imorse så det var liksom inte läge för att åka till skolan idag, hade däckat på bänken efter 10 min!
Men man får ta det onda med det goda :)

I vilket fall har det vart en lång och seg dag, har haft frukansvärt ont i foten och ankeln, kännt mig riktigt nere och huvudvärken har dunkat hårt.
Det har varit mycket känslor runt mig det senaste, allt från glädje, trötthet, lycka, ångest, förtvivlan, rädsla, upprymdhet, nyfikenhet till känslan av att sakna.
Just nu är jag så förvirrad, om allt. Vill hellre gå i min bubbla på jobbet och vara i min egen värld, åh vad jag saknar det! Ge mig helgen nu!

Allt hade nog blivit bättre om lite tårar hade fått rulla, känns som att det är ett tryck jag behöver lätt på men inget jag helst vill göra. Faller en så leder det till en rinnande flod


Pratade med min pumpkin idag och eftersom att jag ska jobba i 4 helger i rad (inte 3 som jag tidigare skrev), ska vi passa på att utnyttja påskafton till fullo.
Hon ska vara min wingwoman och jag ska gå efter den oskrivna regeln och gå ut i Göteborg, äntligen!
Min egen nivå hjärtat - det är vad vi söker eller högre ;) (dock tvek på högre haha)

Men veckan som kommer innebär:
Tvättid
DH & CT♥
Ledig onsdag
Kort torsdag
Kort fredag och lunch med mamma♥
Jobb lördag & söndag♥

Låter väl rätt bra? Neeej Awesome! ♥

Nu ska jag torka mitt hår efter en underbart varm dusch.
Sov bäst!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0