Take my thoughts for what they're worth.

Vaknade kl 15 idag, tror jag behövde sova lite även om jag kom i säng rätt sent.
Nu är jag as seg men kommer troligen inte kunna somna på flera timmar.
Skulle läst i min bok idag men orken finns liksom inte där?

Febern vägrar släppa och jag nyser bara mer och mer för varje timma som går.
Lederna värker i mig, som vanligt när jag är sjuk.
Men det är väl så när man är gammal och grå?
Börjar också få panik för att jag inte ska vara frisk till lördag och att jag inte ska orka jobba hela helgen?

 Svartvita bilden är från lördags.

Metal blev dock glad när vi blev ensamma så han gosade till det och jag fick en sån helig stund då jag bara kände "gu va jag älskar honom" .
Han är verkligen min stora kärlek här i livet även om han kan göra mig så förbannad ibland, men det glömmer jag bort lika fort som ilskan dök upp. 
Som min mamma säger "Metal är knäppast i stan" det stämmer verkligen men kärleken är bra knäpp så vi passar nog rätt bra ihop!♥

Sov bäst mina sockertoppar ♥

 /LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0