You gave me a fever that will not come down, oh babe.

Såhär startade jag min dag och frukost vid halv 2 :) Ibland är det faktiskt lite bra att vara sjuk haha.

Men just nu försöker jag att hålla nere den enda riktiga maten som jag har ätit sen i onsdags.
När jag la mig i sängen i natt så började huvudet snurra på mig som om att jag hade värsta fyllan, inte okej.
Fick trycka i min en banan och ett glas mjölk, det ångrade jag direkt- inte mysigt att få upp det.
Men än så länge har inget kommit upp under denna sjukperioden, tack gode gud!

Febern har inte varit så hög idag men den har puttrat under ytan och givit mig en sån jävla huvudvärk, samt svettattacker. Mysigt.
Ska verkligen försöka komma i säng tidigt ikväll så jag kan sova ut denna skiten, fick sovit 12 timmar i natt (behövdes verkligen).

Har under dagen funderat på vad som ska få pryda min kropp på jobbet imorgon men jag finner ingen inspiritation och har inte gjort detta sedan min ledskada?
Jag hoppas jag vaknar upp imorgon frisk och sprudlande av energi till att skapa!
Eller jaa man kan ju alltid drömma?!

Ha en trevlig fredagskväll ute i mörkret kära vänner!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0