So tonight, I'm gonna find a way to make it without you.

Underbara söndag!

Full rulle så fort jag kommer ut i verkligheten!
Gårdagen gick i ett svep, så kul att börja jobba igen trots att jag hade glömt mitt loggin haha.
Har väl haft en del annat viktigt att tänka på?! Eller kanske inte, eller?!

Hur som helst, min första kund - dressa från topp till tå för studenten så jäääävla kul! :D
Köpte ju givetvis det jag sa! Hade han något annat val när han blev skit snygg- nej?
Det var smockat med folk och massor att göra från öppning till stängning, kul, precis som det ska vara!
Elin kom för att göra mig sällskap över mat och vin med massa skitprat, givetvis, vilket gav många härliga skratt :)
Simon och Adam kom lite senare på ett kort besök, mycket trevligt.

Sov så dåligt i natt, var orolig att klockan inte skulle ställa om sig och inte ringa i tid.
Men jag var uppe i god tid och fick gjort en hel, det är så skönt att ha sånna morgonar ibland.
Tog mig en shoppingtur och träffade på min gooa Johan innan jag började för dagen, så himla kul att tjöta lite med honom!
Det går allt för lång tid mellan vi ses, saknar vår tid i K-mark gubben!♥
Jag testade massor under arbetstiden, bland annat några studentklänningar (kan vara bra att ha en backup)
och gick ju givetvis inte hem tomhänt från min favorit butik!
Kollade på en tröja på Emilio och tänkte: den hade vart så fin på... Hmmm jag köper den själv, blir fan bäst så!
Sedan kom min pappi och bror så handlade han massa mat till mig, TACK!
Jag fixade krubb när dom kollade hockeyn och sedan fick vi planerat lite inför studenten, spännande.

Nu sitter jag här i min halvt sketna lya och känner febern krypa på mig igen, blir jag hemma imorgon med tro?
Har ju knaprat alvedon och halstabletter som en tok i helgen för att vara ok på jobbet iallfall. Jag får väl lida för att jag har trängt undan febern, så nu slår väl han tillbaka med mer kraft än tidigare. Suck.


Lite smaskigt fick följa med hem idag, mer hänger på jobbet som väntar på mig :D

Anybody could've told you right from the start it's ‘bout to fall apart
So why not then hold on to a broken dream or just hold on to love
And I could find a way to make it, don't hold on too tight
I'll make it without you tonight

Natti mina underbaringar.

/LNK

Kommentarer
Postat av: pom:D

avis,vill med ha de där! åh jag vill med shooopppaaa:D:D

2010-03-29 @ 10:11:53
Postat av: LNK

Hahah Pom det var så skönt att få känna pengarna försvinna och komma hem med något nytt! :D Vi får do a little shopping together soon baby! <3

2010-03-29 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0