Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut.

Blev hemma idag med, febern kommer och går.
Huvudvärken dunkar och det känns verkligen ut i hela kroppen.
Har läst "dead until dark" så nu är det bara 75 sidor eller så kvar, men dom har sex hela tiden??
Inte vad jag trodde när jag började läsa boken. Författaren beskriver allt rätt tydligt också, nästan så att jag blir generad hahah.

Men mina tankar vill gärna vandra vidare till något helt annat, jag tror jag har gjort ett stort no no.
Liksom lite svårt att släppa när det dumma finns där, det dumma jag inte vill ha.

För att citera mina kära vänner http://theresemichaela.blogg.se/

”När du kan sluta, vill du inte. När du vill sluta, kan du inte.”

Nu ska jag försöka att läsa lite mer och sedan lägga mig.

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0