Det står skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan.

Jag vet, dålig uppdatering, men jag har goda skäl till detta :)
Men här kommer lite vad som hänt de senaste:

Martin och Putte var här i måndags och lämna mitt paket från bubbleroom, dock var ringen lite stor men dom har inga mindre inne just nu så jag får väl behålla den ändå för den är så rockig!

Adam har hälsat på mig och det var riktigt trevligt men det är ju rätt uppenbart för han är ju en härlig och glad person :)

Har även varit hos sjukgymnasten och han var jätte duktig! Han satte mig på test direkt och jag fick övningar som jag ska göra 4-5 gånger om dagen. Fick också övningar jag kan göra hela tiden för att få igång cirkulationen i lederna och musklerna (som har förvunnit totalt!)
Men nu kan jag stödja på foten och gå smått på den, med hjälp av mina extra ben dock men hej bättre än inget! Börjar sakta gå frammåt men Mats sa att detta kan ta upp till 3 månader innan det är helt bra, men nu ska jag träna som attans och visa honom nästa fredag hur grym jag är ;)

Funderar på att stanna hemma imorgon med, har bara massage och jag kan ju inte ens stå rakt utan mina kryckor så det känns så onödigt att åka dit för att sitta och kolla på (men det känns dummt att vara hemma?).
På fredag ska jag till skolan, första gången sedan 12 januari! Ska bli så otroligt kul att träffa alla mina hjärtan igen, längtar ihjäl mig här hemma!♥

- Bijoux by Us,
På armbandet står det: We are each of us angels with ony one wing, and  we can only fly embracing each other.

Hoppas att ni har haft ett par underbara dagar i vårt fantastiska väder och att ni får en mysig kväll! :)

/LNK


Kommentarer
Postat av: clement

oh vi ska pyssla med vårt nya projekt på fredag :)

2010-03-03 @ 23:53:55
URL: http://nathalieclement.blogg.se/
Postat av: LNK

Jasså? Ska vi inte ha manikyr på fredagar längre?

2010-03-04 @ 11:55:22
Postat av: clement

tydligen så hade jag fel:P nä vi har religion varannan vecka och varannan har vi HTC sen vet jag inte om det är manikyr eller annat...men imon har jag religion..

2010-03-04 @ 20:47:34
Postat av: LNK

jaha okej, jaja hur som helst blir fredagarna roliga när det inte är religion ^^

2010-03-04 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0