Like a vision she dances across the porch as the radio plays.

Idag fick jag rensat i hela köket och gu va skönt det känns nu (har dragit på detta ett tag), det enda som fattas är en dammsugning men det får bli imorgon :)
Jag fick upp mina nya glas och ändrat om bland hyllorna så nu stämmer det med alla färger :)
Skafferiet fick sig också en en omgång, bilden visar de 3 hyllorna som är mina favoriter i skåpet, godis, farlig dryck och coooola ♥


 
Har tagit några steg utan mina extra ben idag och va herre gud va gött det känns!
Nu kan jag även stå rakt utan att behöva hålla i mig i något och det kunde jag inte igår kväll, framsteg framsteg!
Men detta tröttar ut mig mer än jag kunnat ana, så jag fräste på 2 hamburgare till middag, snabbt och enkelt, åt knappt 1 & ½ haha.

Här får ni en liten bit av texten till låten jag lyssnat många gånger på idag! :)

There were ghosts in the eyes of all the boys you sent away
They haunt this dusty beach road
In the skeleton frames of burned out Chevrolets
They scream your name at night in the street
Your graduation gown lies in rags at their feet
And in the lonely cool before dawn
You hear their engines roaring on
But when you get to the porch they're gone
On the wind so Mary climb in
It's town full of losers
And I'm pulling out of here to win

 Thunder road- Bruce Springsteen ♥

Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig i sängen och läsa lite, får bli en tidig kväll eftersom att skolan kallar imorgon, iochmed mina extra ben måste jag ta bussen tidigare än vanligt! :(

NattiNatti sötnosar och sov bäst ♥

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0