These are better days baby!

God Morgon alla glada själar! :)
Jag har sovit riktigt gott i natt och men drömmt väldigt mycket, vaknade vid ett tillfälle och letade efter något i sängen hahahah det värsta är att en sån sak förvånar mig inte!

Sandra ringde nyss och frågade om flaket till studenten, jag har inte riktigt insett att det är bara ett par veckor bort, det känns allt för overkligt!!! Jag kommer nog inte inse det fören jag sätter på mig mössan och sitter på champagnefrukosten! 

 
Även jag längtar efter sommaren nu, här hade jag och mamma tagit en promenad och fikade på cafe strandpromenaden. ♥


Jag kan nu, efter att gjort mina övningar 100 gånger om, gå med endast en krycka dock bara en kort bit för sedan blir det för mycket vikt på foten. Att se framstegen så här fort är jätte skönt men det är inte utan smärta som detta sker.
Dock ska jag inte pusha för hårt, vill ju inte att ledbanden ska bli sämre, dom var ju på gränsen att gå av.

Idag blir nog en dag då Bruce får äran att sjunga lite med mig! Den kille är inte att leka med asså!
Jävligt avis på min bror och far som sett honom flera gånger men vid varje tillfälle har jag haft andra saker för mig, inser nu att jag var riktigt dum som valde bort honom!
Hoppas han kommer till norden igen, then i'll be there!
Körde min far till tanum i höstas (självklart med flaggskeppet pappa har till bil) och bruce var på högsta volym, jag vände inte hem fören skivan var slut, hade kunnat kört hela natten på så gott humör jag blev av bruce!

Men nu kära vänner ska jag diska mina nya glas och försöka ge min lägenhet en liten omgång :)
Hörs senare mina underbaringar ♥

Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell!
 Better days- Bruce Springsteen ♥

/LNK

 


Kommentarer
Postat av: Marina

härlig dag det gumman:) hoppas vi får ngn mer sån i sommar:P Puss

2010-03-04 @ 13:43:39
Postat av: LNK

Jaa det var de verkligen! Det hoppas jag med, det var verkligen soft! Puss

2010-03-04 @ 13:48:34
Postat av: pom

min man de där, lova mig att vi drar om han kommer tbx!!!:D puss pom <3

2010-03-04 @ 20:11:03
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: LNK

Oh jaaa självklart att vi gör, jag kan svära på mitt liv Pom! :D

Pusss hjärtat! <3

2010-03-04 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0