Nästan en helt perfekt dag! ♥

Idag har det varit en dunderbra dag!
Klockan ringde 04.40 steg upp vid 05.00 och tog det riktigt lungt, fick gjort allt utan en gnutta stress.
Visst, stress är min livskamrat, men jag försöka undvika honom så mycket som möjligt- även om han är den ända som aldrig kommer att lämna mig!

Eftersom att det är fredag så, poff, så försvinner halva PS 3orna? Hmmmm mycket undligt ;)
Men jag fick träffat några pärlor och fick både skvallrat av mig och hört en del smaskigheter haha. Kanonkul!
Vi hade tydligen börjat med något nytt projekt och vi som inte hade varit där fick HANDLA GRATIS! hahahaha den där Annica asså, så skön! :D

Jag fattade inte riktigt vad vi ska göra men, jag har börjat göra en body i spets och en lång väst med stooora axelpuffar!
Och när jag börjat med detta kom jag på att jag ska gå en catwalk iklädd endast detta, får nog lägga något tyg under spetsen hahah.
Långt ifrån färdig men såhär såg den ut efter kanske en timmas arbete.                                                                             Söta Siri, med sin kreation i bakgrunden :)
   
Sedan tog jug bussen till torp och jag kunde ju inte undgå att hälsa på mina kära kollegor! Så det blev en "liiiiten" stund extra där, det roliga var att min chef hade 2 minuter innan jag gått in till dom skickat ett sött sms till mig, som jag inte märkt dock. Mia (chefen) gav mig biobiljetter på 200 kr och 3 lunchar att ta ut på Briggen! Varför detta? Joo för vi hade en tävling i MQ-kedjan runt jul och fick trivselpengar för detta, så vi tog en kväll på Mortens för ett par veckor sen och det blev pengar över så Mia gav oss de här överraskningarna nu :)

Jag åkte sedan till stan och tog en snabb fika med min underbara Malin ♥ Vi ses dock allt för sällan!
Men alltid lika kul att träffas och vi har så roligt tillsammans, men snart är det dags att samla hela gänget igen, senast var i november och det är pinsamt va sällan vi ses allihop!


Men idag fick jag shoppat av mig lite, SÅÅÅÅÅ SKÖNT!
Baslinne: MQ
Skärp: MQ
Peace ring: Åhlens
Läder armband: Åhlens
Silver ringarna: Lindex
 Nu mår jag jävligt gott, även om min mage kurrar lite men det ska lätt fixas till :)
Kvällen blir däremot lugn för mig, som det har varit någon nyhet de senaste veckorna!
Händer och sker imorgon då?? Njaaa inget? hahahah jag VILL jobba, oh snälla snälla snälla! Ta mig till min favoritplats, någon?!

Just nu sitter jag och beundrar mina fina hand med en del av mina nyare inköp ♥ UNDERBART!

Eftersom att kvällen blir lugn kanske vi hörs igen, dock lär väl inget speciellet hända som ni vill veta :P
Men ni får ha en supderduper trevlig fredagkväll, om ni inte kikar in igen det vill säga!

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0