Well there's a million other girls who do it just like you.

                          
GOD MORGON!
Solen skiner, det är lördag och jag sitter inne :/
Detta suger!! Ett par vänner ska till Gretas ikväll och jag vill också med!! Vill inte vara skadad längre, gör mig frisk!!

Spenderade ju kvällen själv i mitt fängelse och hade tänkt att kolla på filmen The time traveler's wife, men problemet var att Adam hade skickat en länk mig en länk där subtitle var på tyska, hahah lyckat!
Jag satte igång filmen Coco Chanel istället, jäklar var gripande den var! Tårarna var nära att falla flertal gånger!
Shit vilket liv
Gabrielle hade, så mycket motgångar men jag är glad att hon lyckades med sin dröm.
Sånt inspirerar så många! Så det är en film jag rekommenderar varmt

Idag skulle Helen kommit hit så skulle jag färgat hennes bryn, men hon fick förhinder.
Så jag tog tillfället i akt och ringde en kär vän som jag inte har pratat med sen min födelsedag (patetiskt). ANNIE!
Andledningen till att vi inte har pratat har varit många, men rädslan att säga fel, min skada, lathet och flytt är några av dom.
Men Annie och hennes pojkvän Martin komma hit en sväng sen och så ska dessa vänliga själar hjälpa mig att handla ♥
Jag hoppas att vad som än händer att vi inte glider ifrån varandra, att ha träffat dessa underbaringar flera gånger i veckan i över 2 och ½ år är inget man bara kan släppa och gå vidare, jag vill ha er i mitt liv även om det är helt upp och ner nu!

Nu ska jag kolla på Top Gear, städa, duscha och försöka försköna min fula fejja!
Ha det kanoners! ♥

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0