Troubles will come and they will pass.

God afton där ute i kylan!

Har haft en seeeg dag men med väldigt många härliga skratt!
Bara älskar min klass! Ni får mig verkligen att må bra!♥

Har haft 2 vettiga lektioner under hela dagen, första och sista. Vill pissa på min skola!

Var hemma halv 8 idag, som vanligt, inte alls kul att återvända till verkligheten. Nej usch, bävrar redan inför onsdag.
Fick även inlärningsmål idag, men det får jag ta tag i imorgon, är så fruktansvärt trött, i hela kroppen!
Känner redan nu hur träningsvärken i armarna börjar komma, illa så illa!

Dock ser jag fram emot att hämta ut mitt paket på posten imorgon efter skolan, resten av dagen kan ju ta sig haha, även om jag bara har två lektioner.

Oh, take your time
Don't live too fast
Troubles will come
And they will pass
You'll find a woman
And you'll find love
And don't forget that there is someone up above

And be a simple kind of man
Oh, be something you love and understand
Baby, be a simple kind of man
Oh, won't you do this for me son, if you can

Forget your lust
For rich man's gold
All that you need now
Is in your soul

And you can do this, oh baby, if you try
All that I want from you my son, is to be satisfied

And be a simple kind of man
Be something you love and understand
Baby, be a simple kind of man
Won't you do this for me son, if you can

Oh, don't you worry
You'll find yourself
Follow your heart
And nothing else
And you can do this, oh baby, if you try
All that I want from you my son, is to be satisfied

Dagen har varit bra även om vissa tankar springer runt och ger mig magont.

Men vill bara avsluta med att jag älskar min Pernilla fruktansvärt mycket, jag har så kul med dig, sov bäst baby! ♥

Natti på er andra med, sov bäst!

/LNK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0