You don't know what you do to me.

Jag har haft en underbar dag och fått så mycket gjort! Har fått städat hela lägenheten, det enda jag inte har gjort är att moppa golven.
Stolt över mig själv när jag är handikappad som jag är haha.

Annie och Martin hämtade mig vid 4 så fick vi alla storhandlat, fick till och med köpt mig två Blu-ray filmer, Awesome!


Nu ska jag hoppa i duschen för att snart är min kärlek här och ska spendera denna underbara kväll med mig! ♥
Sedan ska jag slänga ihop något käk, hmmm potatisgratäng kanske inte hade varit fel? Jaaa vi får se vad det blir :)


Stop this song- Paramore! ♥

Hoppas att kvällen blir awesome, vad ni än bestämmer er för att göra!♥

/LNK

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0