Dead ringer for love!

04.00 ringer min klocka, 30 min snooze innan jag måste upp.
Antingen kommer jag inte kunna somna när jag om en liten stund ska lägga mig eller så kommer jag vara super pigg när klockan ringer.
Hur som så är jag nervös, trött, otaggad- jag vet att dagen kommer bli awesome men jag känner liksom inte för att sluta nu, vill ha någon vecka till med mina flickor.
Men jag tror att när klockan ringer kommer mitt leende sitta som en smäck över hela mitt ansikte och jag kommer studsa av glädje!
Tårarna kommer att rinna imorgon av både lycka och vemod, hur som är jag överlycklig över att jag valde denna linjen och att jag lärt känna så många fina människor som förhoppningsvis ska vandra vid min sida livet ut!

Kl 7.00 ska jag möta mina kära flickor för att åka vidare till champagnefrukosten, 9.30 är det samling i skolan och kl 14.00 springer de första klasserna ut.

Nu ska jag försöka minska mina påsar under ögonen och göra mitt sinne redo för alla intryck.
För om 35 min är det den 27 maj 2010 och då är det den dagen jag tar STUDENTEN!!!

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0