The dawn is breaking.

4 jävlar dagar kvar!
Det är helt ofattbart, det går bara inte in!?
Imorgon kommer min namntvilling Nathalie och vi ska mysa, hoppas att åtminstonde regnet håller sig undan så ska nog mina planer för dagen funka!
Kommer nog gå in mer att studenten snart är här när jag och Nathalie håller en kall i handen och låter skrattet flöda! :) Nej nu ska jag inte avslöja mer vad dagen kommer att innehålla!

Helgen har varit helt underbar, jobbade fredag och lördag som dock kändes dubbelt så långa för det fanns nästan inget att göra!
Såg nya Robin Hood igår kväll med raringen, filmen var helt okej lite seg men sällskapet vägde verkligen upp!
You make me feel so good

Nu ska jag kila ner och sola, ta en promenad för att sen diska!

Hoppas ni har haft en bra helg i det fina vädret när jag har vart tvungen att gå mellan 4 väggar.

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0