I would fly you to the moon and back.

Hade en toppen dag med Nathalie igår trots det dystra vädret! ♥
* Beställde tårtor a lá Nathalie
* Hämtade mina klänningar
* käkade glass
* Fixade naglarna

Idag har jag vart i skolan och fixat med lakan för flaket, superkul och bra blev det! :D
Har ännu inte insett att jag tar studenten om 1 dag??
Var och hämtade yttligare en klänning hos min farmor efter skolan och det var trevligt att tjöta lite med henne, allt för längesen!
Torp fick bli ett yttligare stop på min väg hem, köpte ett as coolt skärp på jobbet och en vågtång, lite får man ju unna sig när man vart så duktig och kan gå ut med gör bra betyg! :)

Blev precis klar med en liten sak som vi ska ha på min mottagning och ack så nöjd jag blev :)
Nu ska jag och min bebis Metal se på tv, sov så gott sötnosar!

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0