Here we go again!

Dagarna går så fort och jag hänger knappt med.
Men en sak som är säker är att jag räknar ner klockan till flyget ska ta mig och min Pom till LONDON ikväll!

Blev ju totalt förälskad förra gången och nu äntligen kommer vi i väg trots MASSOR av strul, men vi lägger det bakom oss och blickar framåt på vårt nya äventyr!
Denna gången kör vi ett långbesök på 4 hela dagar med SHOPPING, sightseeing, party och massor av mys!
Jag ber till gud att dom har börjat julpynta!!!



En sak jag inte gillar alls är att jag måste åka ifrån min baby, har aldrig varit utan honom så länge innan och det känns i hjärtat! Som tur är ska en snäll granne titta till honom tills jag kommer hem, jag vet att han är i goda händer men det är jobbigt ändå.



Vi ses på söndag igen bitches!

/LNK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0