Good enough to waste some time

Sitter och väntar på att Idol ska börja igen, ja ni hörde rätt!
Jag har varit en motståndare till det programmet men nu är ju Daniel Norberg från Uddevalla med och då får man kika! Tycker det är jätte kul att han har gått så långt, har sett från första början via fejjan hur vägen har varit för honom, kul! Så nu hejar vi och håller tummarna!

Veckan har iaf varit händelserik:
Mötet blev en succé, hälsat på farmor och tvättat, fått min Iphone 4, varit i stockholm i 1,5 timma, shoppat på överby, träffat min fina pojkvän och fått upp lite saker i mitt badrum tack vare min snälla morbror!

På söndag ska jag äntligen träffa min föredetta kollega och härliga vän Jessica! :)
Men hela helgen innebär jobb så en tidig kväll för mig blir de!

Hoppas ni har haft en trevlig fredag och får en mysig kväll!

/LNK


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-02 @ 20:43:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0