Man väcker en ångest när man släcker en annan.

Jaa illamående verkar inte vilja släppa, var helt död igår och gick inte ens utanför hemmet.
Idag har jag fått i mig något mer men det är knappt, jag undrar bara hur jag ska orka jobba 11-19 imorgon på den låga energi jag har... det återstår att se!

Meeen till en underbar nyhet så gick jag av tristhet in på ryanair och kollade biljetter till London i November och fann att vissa kostade 65kr, så Tisdag den 16 November åker jag och mitt hjärta och Pom Therese till England och åker hem på söndagen den 21e, wihoooo!
130 kr (tur/retur) + avgift = 220 kr för flygbiljetterna, helt CRAZY!
Ska boka boendet till veckan, hoppas bara att priset går ner lite till ;)

Nu ska jag ta fram sängkläder till min far och sedan gå och lägga mig. Han ska sova hos mig efter att han har varit på trav i Göteborg med jobbet.
Men vi avslutar med två bra citat!

"Det är lätt att fastna i något som tidigare har varit en vardag."

"Love does not begin the way we seem to think it does. Love is a battle, love is a war, love is growing up."

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0