If I opened my heart, there`d be no space for air.

Jaha, vad har hänt sen sist vi sågs?

Det är inte mycket vill jag lova, jag har storstädat lägenheten, varit hos naprapaten igen (guuu va skönt de var!)
hälsat på större delen av min släkt, men mest tagit det som det kommit.

Igår kilade jag in på Hedemyrs innan jag skulle träffa Mr knäck och vad fann jag inte där?
Jo en nästan likadan filt som den jag köpte i London, dock var det de dubbla priset här i Sverige men det kvittar!
Kilade iaf ner till Pingvin förrut och köpte lite mat, kände inte för att tillbringa tid i köket för att sedan äta själv.
Nu kollar jag på Idol, slappar och njuter av tystnaden, tillsammans med mitt lilla svarta hjärta.
Jobbar 12-17 imorgon, så är ni på Torp kika gärna in och säg hej!

Tänkte slänga upp lite bilder på mitt lilla hem som det ser ut nu, efter att en del nya saker har kommit upp, samt en bild jag tog igår när jag promenerade i Hällevadsholm och givetvis blir det bilder på Metal med :)
Så en stor bildbomb blir det!












Nu håller vi tummarna för att Annie ska må bättre så att det blir lite vin imorgon kväll!
Ha en trevlig helg på er kära vänner!

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0