Love is just a lie and it's made to make you blue.

Idag har det inte hänt så mycket, städat en del och bara myst med min baby.
Farmor ringde och frågade ifall jag kunde köra henne till Näl då hennes syster fick åka in med ambulans och jag är ju så snäll så det var givetvis var det inga problem att slänga dit henne.
Sen har jag bara rensat ur datorn och skulle försöka lägga upp bilder från London men då ville inte FB samarbeta med mig.

Nu blir det en bildbomd bara för att visa hur mysig och underbar min lille Metal är och att jag älskar honom över allt annat i hela världen, min lille pisse, mitt hjärta! ♥


/LNK

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, han e för söt, men han ser så sur ut ibland;)

2010-09-10 @ 06:29:35
Postat av: LNK

Haha nej på dessa kort ser han väl inte sur ut?

2010-09-10 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0