Now there's tears on the pillow.

Nu sitter jag hemma hos min mor i Göteborg och kom för en stund sen hem från en mysig dag med min kära vän Pernilla :)
Hade sovmorgon innan jag begav mig till storstaden där vi kikade runt lite, köpte bland annat en nya foundation, innan vi begav oss till Landala för att köpta med mat.
Väl hemma hos mor lagade vi tacos och pratade strunt, käkade lite godis till efterrätt och satte sedan kurs åt Biopalatset.
I rymden finns inga känslor- blev kvällens film, jag var väldigt skeptisk till filmen eftersom att jag avskyr svenska filmer men för min hjärtevän gav jag med mig, glad att jag gjorde detta för den var faktiskt helt okej och vissa scener fick mig att vika mig av skratt!

Imorgon hoppas jag på en fika med någon av mina vänner här inne och givetvis gå en shoppingsväng :)

Fick precis reda på att Farmor syster ikväll somnade in på Näl, hade det inte varit för den fruktansvärt dåliga planeringen om bostäder inom ålderdomsvården så hade hon aldrig blivit sjuk och gått bort en vecka efter den plötsliga flytten.
Hoppas änglarna och släkten tar väl hand om dig♥

"Now there's tears on the pillow
darling where we slept
and you took my heart when you left
without your sweet kiss
my soul is lost, my friend
Now tell me how do I begin again? "



Nu ska jag väl kika lite tv till innan jag drar täcket över huvudet, natti.


/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0