It's so insane, cause when it's going good It's going great.

Kom nyss hem efter en väldigt seg dag på jobbet.
Just nu värker det från tåspetsen till knäskålen och har gjort det i 2-3? dagar och jag måste verkligen ringa naprapaten, står snart inte längre ut med mig rygg!
Så nu har jag fått klagat lite, nu känns det liite bättre.

Men ja vad har hänt sen du var här sist?
Jag har donat lite i lägenheten, haft en bakkväll, varit hos tandläkaren och fått hoppat in och jobba då en kollega har fått vabba, så imorgon gör jag min 4e dag med 10-20, det känns i kroppen!
En släkting har fått sitt första barn, en liten flicka så till David och Linn säger vi grattis!
Och idag fick jag ett mms av min morbror och hans fru- en ultraljudsbild på deras först kommande! ♥
Känns som om det ploppar ut bebisar över allt och jag är så överlycklig för alla att jag bara vill spricka!
Min bror klarade teorin igår, så även där grattis!

Såhär blev det iaf efter att jag vart i farten med hammaren, med lite smakråd av Adam.


Ville verkligen inte gå ur sängen idag när Metal låg mot mitt öra och kurrade, så mysigt! Vi i morse. ♥
Vet inte vad jag tar mig till den dagen Metal tar sitt sista andetag, den är ju mammas lilla bebis, han ger mig så mycker kärlek och harmoni! ♥



























Magen säger att en kvällsmacka hade suttit fint sen blir det nog soffläge en stund med mitt lurviga hjärta!
Natti.

/LNK

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0