This ain't hollywood, this is a small town.

Jag känner att jag bör skriva men vet inte riktigt vad?

Förra helgen var lugn, haft två lediga dagar denna veckan och då har jag varit  på banken, klippt min, naprapaten har knäckt rätt min rygg och tandspeciaisterna avslutade min journal efter mitt sista besök hos dom.

Några IDIOTER kastade sten upp på min balkong och fönster i tisdags natt för att dom ville att vi skulle öppna entredörren så dom kunde komma in på den efterfest som pågick på 3e våningen, tack vare dom har jag numera ett hål i mitt fönster- TACK SÅ JÄVLA MYCKET och FUCK OFF!!
Fattar inte hur man tänker om man kastar sten på fönster? Trodde inte att det fanns sånna jubelidioter!?

Men till det bra, har idag blivit glatt överraskad och nu får vi se vad mer livet kan bjuda på.
Mer får ni reda på när jag själv vet ;)

Nu blir det en tidig kväll, i helgen blir det jobb för hela slanten.

/LNK


Kommentarer
Postat av: Nathalie

var i uddevalla i lördags faktiskt på torp, men såg ingen kallin :/

2010-09-26 @ 21:32:30
URL: http://nathalieclement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0