I got so much to learn about love in this world.

Helgen är slut, en ny vecka börjar strax och jag hoppas på bra nyheter.
Det var knasigt mycket att göra igår på jobbet så jag var död och irriterad när jag kom hem.
Detta var inte till fördel för dom som hade fest i mitt hus.
Denna gången var jag inte snäll och bad dom dämpa sig utan jag ringde störningsjouren 01.45, kl 02.00 knackade en väktare på hos mig och sa att om dom inte skulle dämpa sig efter hennes krav skulle jag höra av mig igen.
02.40 drog efterfesterna igång- ett samtal och ett besök till och det blev äntligen tyst vid 03.30.
Så i morse kunde jag knappt få upp ögonen och fattade inte ens vart jag befann mig när klockan hade ringt och snoozat i en timma.

Therese, min snygga vän, spontan besökte mig en stund och jag fick äntligen tjötat av mig lite.
Tack för att du står ut med mig Pom! ♥


Jag har försökt på mig att hänga upp en spegel inne i badrummet som jag totalt misslyckades med så det får min käre morbror snällt fixa åt mig haha.
Annars har jag i kväll röjt lite i lägenheten och fixat iordning och sorterat alla mina viktiga papper i en pärm, som jag har tänkt att göra i typ 7 månader men inte haft någon hålslagare fören nu, bra där.

Det blir nog en liten sväng framför tv innan sängen ska värmas, ska ju trots allt upp kl 7 för att möta upp min far som ska lämna figge hos veterinären för en tandoperation.
Stackars pisse, först huggormsbiten sedan operationen och allt detta under en månads tid.
Lillen är ju trots allt 13 år.
När jag busade med honom förra sommaren ♥
 

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0