I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like!



Okej jag måste bara tillbaka till London!
Kom på mig själv efter en timma att jag kollade flyg och hotell för oktober månad och i början av december, Emma visade mig en sida med vandrarhem, fuck nu blev det ju helt plötsligt billigt (billigare) också!
Reser jag i oktober skulle tur och retur kosta under 350 kr men då var boendet lite dyrare..
Nu behöver jag bara en reskompis, någon som känner sig manad att åka med till en stad som visar kärlek en tisdag-fredag?




Vill också säga att Emma, du är så underbar, älskar dig Chai! ♥
Tack för igår det behövdes och ljuden kommer försvinna om du fräser ;)

Nu ska jag försöka att göra lite nytta här hemma och få i mig lite frukost.. sådär lagom kul i detta gråa väder.

/LNK

Kommentarer
Postat av: pom

ja är på hjärtat!:D

2010-09-09 @ 23:58:21
Postat av: Jessica

Sjukt sugen! säg bara ett datum så ska jag se om jag kan ta ledigt :D

2010-09-10 @ 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0