Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut nånstans.

God kväll!
Nu sitter och myser med lille knasen vid ena sidan och har en sovandes Jennifer vid min andra, stackarn är trött efter en arbetsdag. Men minst lika trött borde jag vara som igår fixade värsta middagen med grillad kyckling, stooor sallad och klyftpotatis till mina härliga gäster.
Idag stod jag upp vid kl 07.00 och åkte och solade och tankade bilen för att köra Jennifer till jobbet, väl på Nordby åt jag frukost och drack 3 koppar te och slappade med en bok efter att jag insett att jag inte var på shoppinghumör.
Blev en kort sväng hem till en gammal vän också innan Sälen slutade, sedan drog vi på en kustrunda på vår väg hem och vi blev sittandes i bilen i ca 20 min på Maxi's parkering för att vi inte kunde bestämma vad vi var sugna på. Vi ville ha något som inte skapade så mycket disk eller tog tid att tillaga, haha goa mongon!

Måste bara påpeka att man inte behöver vara full för att vara totalt borta, det var jag levande bevis på när jag fick ett samtal som överraskade mig glatt i fredags natt.

Så min helg har varit lugn men riktigt härlig, jävligt nice!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0